Hotline Bling

Drake- Hotline Bling Od dawna poszukiwałam idealnych spodni garniturowych. I dopiero niedawno H&M przyszedł mi z pomocą. Co p...

Drake- Hotline Bling

Od dawna poszukiwałam idealnych spodni garniturowych. I dopiero niedawno H&M przyszedł mi z pomocą. Co prawda nie są dokładnie takie jak sobie wyobrażałam, ale bliskie moim oczekiwaniom. Co prawda wolałabym nieco węższe, ale taki jest krój spodni garniturowych. Nie znajdzie się idealnie wymarzonych. Jest to mój pierwszy fason tego typu spodni w mojej szafie i muszę przyznać, że nie żałuję, że je kupiłam, bo czuje się w nich świetnie. Oczywiście nic nie zastąpi czarnych rurek z wysokim stanem, ale takie spodnie są dobra alternatywa. Już w głowie mam pełno innych stylizacji z tym modelem. Będziecie mogli je wszystkie zobaczyć w kolejnych postach. 

























pants H&M | t-shirt H&M | hat H&M | ankle boots ZARA | leather jacket ZARA | handbag H&M















11 komentarze

  1. Wyglądasz bosko. Outfit zainspirował mnie do znalezienia w szafie spodni w podobnym kroju, będą idealne na jutro :). Jestem fanką takich prostych, gustownych zestawów.
    pozdrawiam
    www.stylowyslowotok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i cieszę się, że mogłam zainspirować :)

      Usuń
  2. jej ale super stylizacja, oraz świetne włosy. Co do znalezienia wymarzonej części ubioru to rzeczywiście nie jest to łatwe. W głowie wyobrażamy sb tą rzecz a gdy ją znajdujemy okazuje sie ze ma np nie potrzebny nadruk, zamek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie, wreszcie regularnie dodajesz posty! Jeżeli utrzymasz podobną regularność to będzie coraz więcej czytelników, sukcesów itp. Tak trzymać! Życzę wytrwałości i powodzenia, bo masz fajny blog. Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie ci w takim black total look :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała rada- skoro jesteś na dziennikarstwie to poćwicz pisanie, bo teraz robisz straszne błędy

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz powalająco, kocham tego typu stylizacje ! Spodnie są z aktualnej kolekcji ? Ja poluję na piękny damski garnitur lecz jak na razie nie znalazłam swojego wymarzonego :(
    Stylizacja jest perfekcyjna *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, bardzo! tak spodnie są z aktualnej kolekcji :)

      Usuń
  7. nie chcesz sprzedać tej kurteczki ?? *.* :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie będę robić wyprzedaż szafy i bardzo możliwe ze kurtkę będę również sprzedawać :)

      Usuń